نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

نیکا نگین زندگی ما

شناسنامه 16 ماهگی خانم گل

1391/5/8 18:47
نویسنده : مامان
513 بازدید
اشتراک گذاری

قد : ٨١

وزن : ٩٥٠٠

دندون : ٩ عدد

کلمات  : ماما ، بابا، دد ، نک ( نکن) ، آب بیده ، بیگی ، پ ( یعنی تموم حیوانات  و نیز پنگول ) ، کوی

( کجایی ) ، بیگا ( بیا ) 

قربنت برم که : با یک دست لیوان رو میگیری و آب می خوری ، رو پنجه هات همش راه میری ، عاشق بچه

های بزرگتر از خودتی ! ، بوس میدی ( عاشقتم )، ناز ی میکنی ، می رقصی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آزاده
14 مرداد 91 13:26
آخ من که خودم به شخصه عجیب عاشقتمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سارا آبجی زهرا/ندا
24 مرداد 91 13:11
سلام چه فرشته ای داریدازطرف من ببوسیدش به ماهم سربزنید
نی نی پاتوق
22 مهر 91 20:45
سلام دوست من 16 ماهگی مبارک. عجب کلمات خوشگلی.. راستی دوست من به لطف خداوند انجمن تخصصی نی نی پاتوق راه اندازی شد از شما دعوت می کنم که به انجمن خودتون حتما سر بزنید و سوالات خودتون رو در اونجا مطرح کنید و اطلاعات خودتون رو هم در اختیار دیگران بزارید در صورت تمایل می تونید در هر بخشی که دوست داشتید فعالیت کنید همونطور که متوجه هم شدید وبلاگ پسر بد دیگه به روز نمیشه و تمامی مطالب به انجمن جدید منتقل شده منتظرتون هستم انجمن تخصصی نی نی پاتوق www.ninipatogh.com
خاله خاطره
23 مهر 91 15:34
سلام هزار ماشالله به این دختر خوشگل خدا حفظش کنه با تبادل لینک موافقید؟
فری
19 آبان 91 12:23
سلام مامن خیلی وقته چیزی ننوشتی ها دوستت دارم صدرا نیکا الهم عجل لولیک الفرج
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
1 فروردین 92 1:00
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزیزممممممممممممممم سال نو مبارک
مري
3 فروردین 92 0:53
من وبلاگتو دوست دارم راستي اگه از سلنا خوشت مياد يه سري به وبلاگم بزن منتظرتم اگه اومدي نظر يادت نره
پریا
31 فروردین 92 22:19
سلام خوب هستید ؟..وبلاگ زیبایی دارید ... ما در حال جمع آوری سیسمونی هستیم اگر دوست داشتید به این کلوب سر بزنید ... http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=19528&ChatDate=31-1-1392&PageNumber=2