نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

نیکا نگین زندگی ما

نیکا در دو سال و 9 ماهگی

1392/10/23 15:31
نویسنده : مامان
478 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا 

 

سلام به همه ی دوستان و خوانندگان وبلاگ نیکا نگین زندگی ما که به من و نیکای عزیزم با گذاشتن

 

نظراتشون لظف دارند . واقعا به خاطر وقفه ی چند ماهه من یعنی مامان نیکا رو ببخشید . 

 

مشخصات ظاهری نیکای کوچولوی ما تا اینجا :

قد:94                

 وزن: 14 کیلو    

موهای عسلی

چشمهای آبی روشن

مشخصات رفتاری: 

نیکا جان از دوسال و سه ماهگی  دسشویی اش رو گفت . شب ها رو تخت خودش میخوابه . همچنان

رو پنجه راه میره !صبح که از خواب بلند میشه میگه : دلام (سلام)مامان ! دب  (صبح )بخیر ! من دایی

 (چایی)میخوام !قلب

با عروسکاش مثل نلی و ململ بازی میکنه .................علاقه فراوون به لوازم آرایش مامانش داره !! 

کارتون هتل ترانسیلوانیا ، خاله ستاره ، کیتی ،کوالا رو بیشتر از بقیه کارتونها دوست داره. حرف زدنش

جالبه. به جای فعل "کرد " از فعل "گذاشتن " استفاده میکنه. مثلا میگه : من گریه میذارم !..در اتاقو باز

بذار !

بیشترین جمله ها البته بیشتر برای جلب توجه :

مامان من نادیم (ناراحتم ) ! 

بابا تو یایه (راهه) .الان میاد

اتفاقا دیروز من نیکارو پیش مامان سیمین گذاشته بودم رفتم بیرون . وقتی برگشتم مامان سیمین گفت

نیکا کلا ی پالتوتو که نبرده بودی دیده بود .دایم میگفت مامان داره سرما میذاره !!! (قربونش برم انقد فکر

مامانشه )

خلاصه که این دختره دلی میبره از من و باباش که نگو و نپرس !!!

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)