نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

نیکا نگین زندگی ما

واکسن 4 ماهگی!

1390/5/3 15:35
نویسنده : مامان
603 بازدید
اشتراک گذاری

 

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

دیروز من و نیکا با مامان سیمین برای زدن واکسن 4 ماهگی

به درمانگاه مخلص رفتیم. با اینکه صبح زود بود ولی خیلی

شلوغ بود. یکی از خانمها که برای واکسن دخترش اومده

بود ، هم اتاقی من درروز زایمان در بیمارستان عرفان بود

و دخترش تقریبا همزمان با نیکا بدنیا اومده بود . با دیدن هم

دیگه خوشحال شدیم و تا وقتی که نوبتمون بشه با هم

صحبت  می کردیم . تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

مامان مهسان می گفت که دو هفته دیگه می خواد برای دخترش روروک رو شروع کنه !تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

ولی به نظر من هنوز زوده و من 6 ماه به بعد روروک رو شروع می کنم. خلاصه واکسن زده شد و نیکا با تمام وجود گریه می کرد.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد  وقتی اومدیم خونه، استامینوفن دادم و

نیکا تب نکرده بود و سرحال بود و من خوشحال بودم که بالاخره کابوس واکسن تموم شد!!

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدولی از عصر به بعد نیکا تب کردطوری که دمای بدنش به 39 درجه رسیده بود!!

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد منم زود به زود پاشو می شستم و از ترس اینکه خدانکرده از تب تشنج نکنه شب

 تا دیروقت بیدار بودم!! صبح که شد تبش پایین اومده بود خدا رو شکرو تا شب حالش

خوب شد.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 روز پر استرس و سختی بودولی گذشت تا ان شالله واکسن 6 ماهگی !

 

4 ماهگی نیکاجون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)