نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

نیکا نگین زندگی ما

و اینک ماه رمضان...

1390/5/15 16:28
نویسنده : مامان
318 بازدید
اشتراک گذاری

 

و بالاخره ماه رمضان ماه مناجات عارفانه ، گریه های عاشقانه و نزدیکی بی

نهایت بنده با ذات رحمانیت خداوند رسید. امروز پنجمین روز ماه رمضان مصادف

با بیست هفتگی (چهارو نیم ماهگی ) نیکا جون است . یادش بخیر پارسال

این موقعها بود که فهمیدم باردارم. وقتی آزمایشم مثبت شداحساس خوشحالی

همراه با دلشوره زیاد داشتم وموقعی که سرکار بودم مدام با خودم فکر می

کردم که آیا لیاقت مادرشدن رو دارم؟ می تونم بچه بزرگ کنم؟ و هزار جور

فکرهای دیگه.. در شبهای قدر با بک یا الله گفتن، سرقنوت نماز،موقع

ربنای افطار همش برای سلامتی اش دعا می کردم. وحالا می گم شکر! قربون

خدایی بشم که تورو (نیکا) به من داد! خدایی که خیلی مهربون ترو بخشنده تر از

اونی هست که ماها فکرشو بکنیم

در همین جا از همه ی روزه داران ومیهمانهای عزیز خداوند در این ماه

التماس دعا دارم .

 

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آزاده
18 مرداد 90 18:04
اون ماه رمضون خبرای خغلی متفاوت شنیدم......!! اما این خبر .با همه فرق داشت........ انقدر فرق داشت که نمی شد خوشحال شدن از این موضوع رو حتی بیان کرد...... عالی بود عالی........!! خعلی دوست دارم نیــ ـ ـ ـ ـکای من........
آزاده
18 مرداد 90 18:07
خعــــــلی میخوامت........
@ Aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii @
18 مرداد 90 18:09
*´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•* .•.♥.•.ـنــیــمــ نــگـــــآهــــ.•.♥.•. *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•* -♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥ ________♥╗╔╗═ ♫╔ ╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚ ╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔ ╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚ ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ -♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥ *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•* .•.♥.•.ـنــیــمــ نــگـــــآهــــ.•.♥.•. *´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•**´*•.¸¸.•*
منتظر
20 مرداد 90 0:30
سلاممممممممممممممممممممممم.... خوبیییییی مامان مهربون؟؟؟ شما مامان خیلی خوبی هستی مخصوصا" برای نیکا گوگولیییییییییییییی مراقب خودتون باشید....../....../...... بوسسسسسسسسسسسسسسس