نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

نیکا نگین زندگی ما

پنج ماهگی نیکا جان (گفتنی های مامان به نیکا)

1390/5/24 16:47
نویسنده : مامان
595 بازدید
اشتراک گذاری

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com 

هرچی که عشق بانگام نثار چشمات می کنم

                                     گلای دنیا رو همه فدای دستات می کنم

 

چه زیباست عاشق بودن! وچه زیباتراست عاشق تو بودن دختر عزیزم!هرچی بزرگتر میشی

بیشتر منو بابا رو شیفته خودت میکنی! به قول باباجون: کی راه میری؟ کی حرف می زنی مارو

بکشی!!!!

 ماه پنجم هم که داریم به آخرش نزدیک میشیم. تو این ماه بیشتر احساس رابطه دو طرفه

 رو باهات حس کردم .وقتی صدات می کنم برمی گردی تو چشام نگاه می کنی . . وقتی تو

آینه باهات حرف میزنم خوب گوش میدی و با تعجب نگاه می کنی. وقتی باهات بازی میکنم با

صدا ذوق می کنی و از ته دل می خندی و من از خوشحالی ضعف می کنم!!

هنوز قلت  کامل نمی زنی و دندون جلوییت هم تو پیله هست و هنوز درنیومده . خیلی دوست

داری غذا بخوری. مثلا دیروز که تولد فاطمه (دخترعموی مامان ) رفته بودیم یکدفعه 5 تا

انگشتتو کردی تو ظرف کیک مامان.!! دوست داشتم کمی از خامه اش بهت بدم ولی گفتم زوده

وندادم.یک بار دیگه هم وقتی داشتم سیب می خوردم کمی به لبت مالیدم و بعدش تو همش

نگاهت به سیب بود و خودت رو به سمت سیب می کشیدی ! . زمان دیر می گذره! شاید هم

من عجله دارم زودتر چهاردست وپا رفتن، نشستن و شیرین کاریهاتتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدرو ببینم فرشته

کوچولوی من !تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

Amme nilou
31 مرداد 90 15:18
Nika jun axato ke mibinam delam barat zaf mire kash zudtar bozrg shi
hasti
30 شهریور 90 20:58
vay kh0sh behale azi k nikash har ruz dare kh0sheltaro kh0rdanitar mishe