نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

نیکا نگین زندگی ما

نظرات (11)

مامان زهره
4 مهر 90 9:27
گلی چه دوست داشتنی هستی. ایشالله صدساله بشی

آق دایی
4 مهر 90 17:24
کاش چشم هایم رنگ دریا می گرفت شاید آن گه ، آسمان در دلم جا می گرفت ژ با آبی ترین نگاهها به اولین روزهای فصل زرد به امید فرداهای رنگارنگ قدم می گذاریم.....
خاله آزی
4 مهر 90 19:47
وایییییییییییییییییییییییییییی من عاشقتم...!! واییییییییییییییییییی نمیگی آخه عاشقت میشم آخ قلبم.......!!!یکی منو بگیرهههههههههههه خععععلییییییییییییییییی دوست دارم
مامان سیمین
4 مهر 90 19:49
الهییییییییییییییی من فدات بشم دختر
لیلا
5 مهر 90 23:16
گویند مرا چو زاد مادر پستان به دهن گرفتن آموخت شب ها بر گاهواره ی من بیدار نشست وخفتن آموخت دستم بگرفت و پا به پا برد تا شیوه ی راه رفتن آموخت یک حرف و دو حرف بر زبانم الفاظ نهاد و گفتن آموخت لبخند نهاد بر لب من بر غنچه ی گل شگفتن آموخت پس هستی من ز هستی اوست تا هستم و هست دارمش دوست صدرای عزیزم!اشتیاق مادر شدن و شیرینی این عاشقی برای همیشه گواری وجودت باشه قشنگم بابای خوبه نیکا! عالم سبز بابا بودن و گرمای دستای مهربونت تا آخر دنیا گرمی بخش محفله انستون باشه خوشحال می شم یه عکس با کیفیته نیکای دریایی رو برام ایمیل کنید تا براتون خوشگلترش کنم و بفرستم عزیزید....
فرفری
5 مهر 90 23:18
خوبه دیگه جمع خانوادگیه. باباجی کجاست شما همدیگه را نمیبینین که وقت اینترنت را اینطوری تلف می کنین. مامانی این جیگر شما مودرآورده ها.رازش را به ماهم بگید!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان شینا
6 مهر 90 7:49
ماشالا به این ناز دختر روز به روز داره خوشمل تر می شه
جوجه نارنجی ما
16 مهر 90 13:28
سلام وای دخملی دیگه بزرگ شده خاله نیکای منم با عکس منتظرته
جوجه نارنجی ما
16 مهر 90 13:34
عزیزم شما از چند ماهگی نیکارو تو صندلی ماشین گذاشتین؟میتونست بشینه؟
جوجه نارنجی ما
16 مهر 90 13:36
چشمای نیکا هامون رنگ همه
مامان شینا
17 مهر 90 15:20
روزت مبارک نیکا خوشگله