نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

نیکا نگین زندگی ما

شیرین کاریهای نیکا!!!

1390/7/30 1:18
نویسنده : مامان
425 بازدید
اشتراک گذاری

Click here to enlarge

 

 کارهای من در ٦ و ٧ ماهگی :

ازاول ماه هفتم  یاد گرفتم بنشینم البته مواظبم نیفتم وگاهی که میفتم خوشم می یاد چون بعدش

شروع به غلت زدن می کنم اما گاهی حواسم هست ودستم رو کنارم روی زمین می ذارم تا نیفتم!

 

مامان منو یه موقعهایی روی تشک روی زمین می خوابونه که در این حالت سرجام میخوابم ولی

 وقتی بیدارمیشم میبینم زیر میز هستم !

 

موقع شیر خوردن کنار مامان می خوابم، لباسش روسفت می گیرم ودو تا پامو میذارم بالا روی

کمرش!

موقع بازی با صدای دد، ب ب، م م با اسباب بازی هام حرف می زنم .

دوست دارم هرچی که دستم میاد تو دهنم کنم که از بین اینا کنترلهای تلویزیون و دنده ماشین رو

 بیشتر از همه دوست دارم !

 ازاول ماه هفتم حریره بادام  می خورم البته سوپ خوشمزه هم دوست دارم ! گاهی سرلاک هم

میخورم اما هیچ کدوم رو اندازه شیر مادر دوست ندارم!!

بعضی اوقات با دوستام که دو ماه بزرگتر از من و دوقلو هستن بازی می کنم یا اینکه با مامانامون

و با کالسکه میریم پارک و اونجا همدیگرو می بینیم.

اگه من رو به جایی تکیه بدن میتونم 2 دقیقه وایسم!!

وقتی سوار روروک هستم یواشکی میرم برگهای گلها رو می کنم طوری که مامان متوجه نشه!!

 

دیگه اینکه چند روز پیش سرماخوردگی گرفتم ومامان سیمین و مامان خیلی بیشتر بهم می

رسن. خیلی بد بود! نمیدونم چرا این شربتها اینقدر بد مزه هستن!! ولی خدا رو شکر دارم بهتر

میشم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

لیلا
28 مهر 90 9:43
عزیزم! قالب جدید مبارک آخیش!!! بابا چیبود قبلی، فلب آدم می گرفت، همین خوبه که مث خوده نیکایی قشنگ، رویایی هستش. از قد کشیدن هر روز کودک دلبندت من قند توی دلم آب می شه، ببین! خودت چه حالی داری مامانه خوبه نیکا! هزاران بار فکر کردم و می کنم که مادر شدن، شاهکار آفرینش خدای بزرگه و مهربونه.... عشقتان دوام... کامتان مدام... دلتان سبز و سرتان سلامت باشه..... لیلی
houra
30 مهر 90 20:54
vay salam nika jooooon!!!khoobi azizam???? nika koli delam vasat tangide azizam!!! kheili axat khoshgelanaaaaaaaaaaa!!! bepa kac nadoziateshaaa!!!!!
آزي
1 آبان 90 16:23
من قربون اين نيكااااااااااااااااااااااااااااااااايي خودم بشم.... وبلاگت ماه شده ماه ...............عين چشاي قشنگت نيكايي يه چي بگم؟؟؟؟؟ خعلييييييييييييييييييييييييييييييييييييي دوست دارم... وقتي از مدرسه ميام ميبينم اينجايي انگار تمام دنيا ماله منه......!!!اينو همه بچه ها حتي تو مدرسه هم ميدونم.......