نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

نیکا نگین زندگی ما

تولد بهار زندگی ما

1390/3/29 15:02
نویسنده : مامان
616 بازدید
اشتراک گذاری

 نیکای عزیزم با آمدنت هستی رنگ و بویی تازه به خود گرفت و بلبلان به عشق تو آواز سردادند وتو که در اولین روزبهار به دنیا آمدی بهترین عیدی و با شکوهترین هدیه خداوند به من و بابا هستی .در روز تولدت من ،بابا،مامان سیمین،باباجون،خاله آزاده و دایی سجاد ساعت ٦ صبح بیمارستان بودیم و تو ساعت  ٨:٣٣به دنیا اومدی لبخند و عشق تازه ای رو تو دلهامون به وجود آوردی

 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مادربزرك فريده نيكاجون
8 اردیبهشت 90 14:59
چه وبلاگ خوشگلى!دست مامان صدرا درد نكنه.





خاله آزی
14 اردیبهشت 90 21:57
سلام نیکای من
مامان برات چه کرده(یه دونه باشید هم خودت هم مامان گلت)
خعلی خعلی دوست دارم نیکول من


آرمین
18 خرداد 90 15:27
سلام نیکا جون ممنون که به وبلاگم سر زدی خیلی نازی


رفیق خاله آزی *زهرا*
21 تیر 90 19:17
kheiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii khogeleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee