نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

نیکا نگین زندگی ما

مشدی نیکا!

1390/3/30 10:53
نویسنده : مامان
235 بازدید
اشتراک گذاری

 

السلام علیک یا امام الرئوف!

شب سیزده رجب یعنی 25 خرداد من و بابا ونیکا برای اولین بار برای زیارت امام رضا

به مشهد مقدس سفر کردیم.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

 خیلی سفر خوبی بود . نیکا خیلی خانم بود . من می ترسیدم در هواپیما به دلیل اختلاف

فشار ناراحتی وگریه کنه اما خدارو شکر به خوبی گذشت  .

نیکا رو صندلی هواپیما!

 

روز اول با نیکا نماز جماعت رو توحرم خوندیم نیکا رو زمین کنار من خوابیده بود و یه دختر

کوچولو دایم بالای سرش رفت وآمد می کرد  و هر وقت  می اومد من تو نماز دلم می

ریخت .

روز دوم صبح زود نیکا رو گذاشتم تو آغوشی ودو نفری به حرم رفتیم و عصر هم با بابا و

دوست بابا و خانمش به پروما رفتیم و آنجا بولینگ هم بازی کردیم  .

نیکا تو آغوشی!

روز سوم علاوه بر حرم ، ظهر به  رستوران شاندیز رفتیم جاتون خالی  خیلی غذاش

خوشمزه بود و خوش گذشت .

شاندیز

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

عصر که شد به مجتمع الماس شرق رفتیم البته آنجا نیکا  خسته بود و ما زیاد اونجا نبودیم

و دوساعته رفتیم و اومدیم .

الماس شرق

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

houra
5 تیر 90 14:43
vaaaaaay niko!!! oumadi az mashhad!! khalat gofte bood rafti mashhad!!! refigh mikh30 maro doa koni!!! hala behet khosh gozasht????