نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

نیکا نگین زندگی ما

اولین دندون نیکا

1390/9/4 20:06
نویسنده : مامان
470 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم دیروز خونه مامان بزرگ بودیم .و داشتیم دورهمی الویه می خوردیم بعد مامان بزرگ گفت به نیکا آب

بدیم شاید تشنه باشه منم گفتم باشه. همین که لیوان رو گذاشتم رو لبت  ، صدای تق تق اومد. مامان

بزرگ گفت صدرا دست بزن ببین شاید  دندون باشه که به لیوان خورده صدا داده، من هم دستمو روی لثه

پایینت مالیدم که یکدفه یه تیزی به نوک انگشتم خورد. مامانی اولین دندونت در هشت ماهگی نوک زد

نمیدونی چه قدر خوشحال شدیم ! من که از خوشحالی می خواستم گریه کنم ولی جلوی خودم رو گرفتم !

اولین دندون قشنگت مبارک باشه عزیز دلم !!

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

لیلا
4 آذر 90 20:12
مبارک باشه گلم کی بیاییم آش دندونی بخوریم؟!!!
جوجه نارنجی ما
5 آذر 90 14:38
مبارکههههههههههههههه.ماشالا چه ناز شده .موش بخورتت خالههههههههههه
فرفری
7 آذر 90 14:03
به سلامتی مامان جونش دلم برای این جوجو یک ذره شده حالا به قول خاله لیلا کی آش دندونی بخوریم الهم عجل لولیک الفرج
مامان آرینا
9 آذر 90 10:30
سلام دوست عزیزم .ممنون که به ما سرزدید.نیکا دختر فوق العاده زیبائی .ماشااله . تبریک می گم اولین دندون خانمی هم در اومد.با اجازه لینکتون کردم.
ame niloo
12 آذر 90 21:56
عزیز دلمممممممممممم کلی ذوق کردم دندون در اوردی خونه ماااااا چه مامان خوبی داری که برات وبلاگ به این قشنگی ساختهاینم واسه مامان شما