نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

نیکا نگین زندگی ما

بهمن و اسفند 90

1390/12/23 11:41
نویسنده : مامان
563 بازدید
اشتراک گذاری

چه احساس قشنگی تو قلبم تو رو دارم ....

 

روزهای پایانی سال ٩٠ هم رسید، کم کم به یک سالگی نیکاجان نزدیک میشیم.  سالی که با  زحمت

شیرین، خستگی لذت بخش و توام با عاشقی همراه بود . در این سال نیکای من دو بار سرماخورد و بار

دوم که بدتر بود در ماه یازدهم بود اما خدارو شکر به خوبی تموم شد. آخر ماه یازدهم بود که نیکا تنهایی

ایستاد ! خیلی بهم احساس غرور داد  و بیشتر شیفته خودش کرد. نیکای من خیلی ماشاالله شیطون

شده ، مثلا چند وقت پیش ، وقتی دراتاق رو باز کردم تا بهش که خواب بود سر بزنم ، دیدم که از تخت

اومده پایین و رژلب رو برداشته و به تمام صورتش و لباساش مالیده !!!! یا اینکه یک بسته قرص رو انداخته

 بود ته گلدون مشکی خالی !!

 

البته من بعد از اینکه کل خونه رو گشتم و آخرسر رفتم خریدم اونو پیدا کردم !! و...

کلماتی که میگه : ماما ، بابا ، الو ، بیگا ( بیا )

اسمهای مستعار نیکا : طلا خانم، گل مامان ،ماه تمام ، نیکولی ،نوکایو !!

غذاهای مورد علاقه : سوپ گوجه ، سبزی پلو ، گوشت خورشت ، مرغ ، پرتقال ، گوجه ، شیر

اینم عکسهای گل خانم ما :

 

نیکا و رفقا !

 

 

 

فندق من !

 

 

 اووووو !

 

 

 

به به !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی درسا
1 فروردین 91 2:50
عزیزم تولدت و تولد طبیعت را به شما گلم تبریک میگویم و امیدوارم همیشه سالم باشی و بهاری .
بهاره شریفی
5 فروردین 91 12:06
نیکای خوشگل تولدت مبارک عزیزم
مامان آرینا موفرفری
11 فروردین 91 18:32
فرارسیدن نوروز و سال نو را شادباش میگویم. برایتان تندرستی و نیکروزی در سال نو آرزو دارم. باشد که سالی سرشار از شادی و کامروایی داشته باشید.
لیلی
14 فروردین 91 19:49
بابا اومدم عکسای تولده نیکولی رو ببینم که دیدم ای بابا! هنوز که خبری نیست!!!! تا شما بجمبی دخترمون عرس شده ها!!! دوستتون دارم
HOSEIN HESABI
27 اردیبهشت 91 8:34
SALAM DOKHTARETON ZIBAST HAM NAM DOKHTARE MAN HASATESH DASHTAM ESM NIKA SEARCH MIKARDAM KE BE NIKA SHOMA BARKHORD KARDAM DOKHTAR MAN 2ORDEBEHESHT SHOD 2 SAL KHOSHHAL SHODAM AZ ASHNAEI BA SHOMA BYE