نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

نیکا نگین زندگی ما

دومین بهار و یک سالگی بهار زندگی ما...

1391/1/20 17:23
نویسنده : مامان
627 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا 

 

اومدنت یعنی شروع تازه...

اول فروردین ٩١ نیکای ما یک ساله شد.  بهار امسال چقدر قشنگ تر وزیباتر شده ! چه قدر امید تو دلم

حس می کنم !  چه انرژی تو وجودم دارم! وای خدایا  مدیون  مهربونیات هستم . دخترم  با اومدنش  یک

دنیا محبت، یک عشق جدید  و جاودانه، و یک امیدی تازه رو به باباش و من عیدی داد ... به خاطر بودنش

بینهایت ممنونم

 

تولد

 

 ماعصر روز جمعه ٤ فروردین تولد یک سالگی نیکولی رو گرفتیم . ٢٣ نفر مهمون داشتیم .البته از

ساعت ٥ تا ٨ خانمها بودن و جشن گرفتیم .نیکا دست میزد. دستاشو تکون می داد (می رقصید ) و می

 خندید.خلاصه خوشحال بود. البته غریبی هم می کرد و اکثرا بغل خودم بود. وقتی کادو ها رو باز  

می کردیم ، اسباب بازی ها رو بیشتر تحویل می گرفت ، تا لباسها رو !!

 ساعت ٩ موقع شام ، آقایون همراه بابا که از بازدید برج میلاد اومده بودن به ما پیوستن و شام و کیک

تولد رو در کنار هم بودیم و خوش گذشت.

 

 

(

 

 

زیبا

:)

 

 

زیبا

 

 

 

 

 

(:

 

زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهتاب
27 فروردین 91 17:41
__________$$$$$$آپم __________$$$$$$آپم __________$$$$$آپم _________$$$$$آپم _________$$$$آپم ________$$$$آپم ________$$$$آپم ________$$$آپم ________$$$آپم _________$$آپم ___$$$$$$$$$$$$$$$آپم _____$$$$$$$$$$$$آپم ______$$$$$$$$$آپم _____$$$$$$$$$$$$آپم ____$$$$$$$$$$$$$$آپم ___$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم _________$$$$آپم __________$$$ آپم تولدت مبارک عروسک کوچلو
زهرا
7 اردیبهشت 91 21:42
آآآآآخخخیییییییییییی عشق من چقد نازه عزیزم
zahra
13 اردیبهشت 91 19:00
esssssssssssssssssssssshhhhhhhhhhhhhghm asheghetam
فرزانه
16 خرداد 91 0:49
سلام مامان نیکا کحایی خیلی سرت شلوغه عسیسم
مامان شینا
30 خرداد 91 20:37
تولدت مبارک کوچولوی قشنگم