نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

نیکا نگین زندگی ما

نیکا حموم کرده!

1390/3/24 4:28
نویسنده : مامان
250 بازدید
اشتراک گذاری

راستی روز مادریعنی وقتی نیکاجون دقیقا دو ماه و سه روزش بود برای

اولین بارو تنهایی حمام بردم ! خیلی  جالب بود حس می کردم از تمام پوست

بدنش به من انرژی میده و یک نوع شادی و هیجان عجیبی  تمام وجودمو

گرفته بود که البته این هیجان و شادی به استرسش می ارزید!

تا قبل از این همیشه با مامان سیمین به حمام میرفت  و من از اینکه خودم

نمی تونم ببرمش حموم  به مادر بودن خودم نمره کم می دادم ! خلاصه  من

فهمیدم دخترم خیلی آب تنی رو دوست داره  و لذت می بره بعد از شستن، 

لباسشو پوشوندم که البته لباس پوشوندن رو زیاد دوست نداره  و کمی نق

زد .از حموم که بیرون اومدیم  شیر هم بهش دادم و خوابش برد.

 

مممماچ!

 

 

عسل بفرما!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
24 خرداد 90 18:28
سلام نیکا نیکی نیکو نانازی
این قرمز عروسک و زرمبو کی هستند دور و بر دختر ما می چرخندامانی صدرا سلام دستت درد نکنه خیلی چسبید این حموم بنویس تند تند: من کی هستم ولیP

سلام؟؟؟؟؟؟
خوبی فری گوگولی! دلم برات تنگ شده!!!!
مامان فرشته
26 خرداد 90 4:35
سلام گلم
ای جونم عافیت باشی عسل خانم نفس خانم
مامان جون دعا کن منم یه روز بتونم گیسو رو ببرم حموم و از وجودت کنارم لذت ببرم
بوسسسسسسسسس

به سلامتی گیسو جونم هم میان وکیفشو می کنی عزیزم

رهام
29 خرداد 90 16:46
سلام منم میخوام زود تر نی نی بیاد
مامان ویانا
19 مهر 90 9:36
خیلی خوشکل هستی نیکا جون عزیزم می بوسمتتتتتتتتتتتتتت به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم