نیکانیکا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

نیکا نگین زندگی ما

واکسن دو ماهگی نیکا !

1390/3/4 12:19
نویسنده : مامان
420 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز منو تو با مامان سیمین برای زدن واکسن دو ماهگیت به خانه بهداشت مخلص رفتیم . تو راه تو سرحال بودی و لبخند می زدی ولی من دلهره داشتم ! اونجا اول کارت سلامتت رو پر کردن که وزنت ٥ کیلو  و قدت ٥٩ بود.بعد تو اتاق دیگه رفتیم من که دل نداشتم آمپول خوردنتو ببینم  نگاه نکردم . خانم ماما دو تا آمپول به رونهایت زد البته بعد از اینکه قطره فلج اطفال رو خوردی. تو جیغ می زدی و اشک می ریختی خیلی صحنه بدی بود .خلاصه اومدیم خونه مامان سیمین اینا. تب خفیفی داشتی ومنو مامان سیمین هر ١٠ دقیقه یک بار کمپرس یخ روی پاهات می ذاشتیم . مامان بزرگت واقعا با یه عشقی آرومت می کرد نازت می کرد و نمی ذاشت زیاد گریه کنی عزیزم . راستی یه چیز جالب وقتی من تلاش می کردم بخندونمت ، تو با اینکه درد و تب داشتی جوابمو می دادی و لبخند می زدی و این خیلی برام قشنگ بود فرشته من!قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

houra
5 خرداد 90 10:20
ey kash hamey madara in he3 dashte bashan!!!shayad hameye madara in eshgho be bachehashoon dashte bashan!!!





houra
5 خرداد 90 10:21
khosh behale nika jo0n k hamchin mamano maman bozorgi dare!!!!!bayad koli hal kone!!!








houra
10 خرداد 90 22:57
chera ma taid nemishim?????!!












همون ناشسان
11 خرداد 90 12:02
سلام مامانی سلام جوجی گوچکولو
خوفین؟دلمک ببخشید دلکم براتون تنگ شده هوار هوارتا.
از طرف من این گوچکولو خامونتون رو بوسه بوسه کنید.
بابای
یاستی نگفتین من کی هستم هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا













شما فرزانه قشنگه هستی شیطون بلا !